0312 278 00 39
0,00 TL ( Ürün)
Sepetiniz
İade Koşulları
İade Koşulları

TÜKETİCİLER İÇİN İADE ŞARTLARI 6502  sayılı yasa uyarınca tüketici olan müşterilerimiz Ofisgross.com.tr'den almış olduğunuz tüm ürünleri, malı teslim alınan tarihinden itibaren 14 (ONDÖRT) gün  içerisinde iade etme veya başka bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz. Yasal süreyi aşan bildirimlerde ve 6502 sayılı yasa hükmünde olmayan müşterilerimizde ve niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünlerde  maalesef iade kabul edilememektedir. Ürün iade işlemleriniz için ürünü tarafımıza göndermeden önce;İnternet yoluyla, Üyelikli verilen siparişlerde;

    •Üye Menüsüde bulunan Arıza-İade bildirim formunu doldurarak kayıt yaptırmanızı rica ederiz.
  • •İade talebinizin onaylanmasını takiben e-posta ile size bilgi verilecektir.
  • •Onaylanmış talebinize ilişkin bildirim formunun bilgisayar çıktısını alarak ürünü bu form ve faturası ile birlikte “UPS Kargo” firması ile karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. Onaylanan iade formu üzerindeki, iade kodu; kargo şirketinin gönderiyi tarafımıza iletmesi için gerekli bilgileri içerdiği için bu kod numarasını kargo görevlisine bildirmeniz, gönderi işinin hızlanmasını sağlayacaktır. (Bildirim formu ve/veya faturası olmayan ürünler Ofisgross.com.tr tarafından teslim alınmayacaktır.) 

İnternet yoluyla, Üyeliksiz verilen siparişlerde;

    • 0312 278 00 39' u arayarak Arıza Bildirim Menüsünden bildirim kaydı açtırmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)
  • •İade talebinizin onaylanmasını müteakip müşteri temsilcimiz tarafından size bildirim takip numarası verilecektir.
  • •Talebinizin onaylanması sonrası size verilecek olan bildirim takip numarasını xxxxx kargo firmasına bildirerek karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. (Bildirim Numarası olmayan ürünler kargo tarafından teslim alınmayacaktır.)

Telefonla, 0312 278 00 39 'dan verilen siparişlerde;

    • 0 312 278 00 39' u arayarak Arıza Bildirim Menüsünden bildirim kaydı açtırmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)
  • •İade talebinizin onaylanmasını müteakip Müşteri Temsilcimiz tarafından size bildirim takip numarası verilecektir.
  • •Talebinizin onaylanması sonrası size verilecek olan bildirim takip numarasını UPS Kargo firmasına bildirerek karşı ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. (Bildirim Numarası olmayan ürünler kargo tarafından teslim alınmayacaktır.)

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır. “385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!”

"Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır." 1) Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

    •İade edilecek ürünler mutlaka ürüne ait orjinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
  • •Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
  • •İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve sitemizden alacağınız Bildirim formunu göndermeniz gerekmektedir.
  • •İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte UPS Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
  • •Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri)

2) Özel Ürünler için iade şartları;

    •Ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve telefonun diğer yerlerinde çizik, hasar vs. olmamalıdır.
  • •Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

3) Diğer Ürünlerin iadesinde;Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

    •Her türlü yazılım ve programlar
  • •DVD, VCD, CD ve kasetler
  • •Taşınabilir bilgisayarlar
  • •Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
  • •Her türlü kozmetik ürünleri (hidrofil pamuk, kulak temizleme çubuğu vb. ürünler)
  • •Her türlü iç giyim ürünleri
  • •Her türlü hijyenik ürünler (buzdolabı, elektrik süpürgesi, kulak içi kulaklık vb. ürünler)

ÖLÜ PİKSEL HakkındaSitemizden almış olduğunuz LCD monitör , TV ya da Notebook ürünlerinde ölü piksel olması durumunda uluslararası standartlar çerçevesinde değerlendirme yapılacaktır.

  • LCD Panel üretiminde pixel yapısına dayanan bir teknoloji kullanılmaktadır. Bu teknoloji yapısı gereği, ürünlerin üretimi aşamasında LCD Panel üzerinde “parlak nokta” ( Bright Dot ) veya karanlık/siyah nokta ( Dark Dot ) oluşabilmektedir. Monitör, üreticileri üretim sırasında oluşan bu noktaları, belirli adetin altında ve noktaların birbirine uzaklık değerinin belirli değerin altında kaldığı ve aksi belirtilmediği sürece “normal ürün” ( ayıplı olmayan ürün) olarak kabul etmektedirler. Bu konuda inceleme yapmaya ürünün yetkili servisi görevlidir.İade İşlemleri
      •Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
    • •İade onaylandığında sistemimizdeki telefon numaranızdan İade Bölümü Yetkilileri geri ödeme için sizinle irtibata geçerler.
keçiören düğün salonu keçiören toplantı salonu keçiören düğün salonları ankara düğün salonu keçiören nikah salonu ray dolap ankara mutfak dolabı ankara banyo dolabı ankara vestiyer ankara duvar ünitesi ankara gardrop ankara tv ünitesi ankara vestiyer duvar ünitesi tv ünitesi gardrop mobilya mobilya ankara bamya çorbası etli ekmek mevlana pide bıçak arası konya tandır kuzu tandır fotokopi makinası fotokopi web tasarımı ankara tadilat tercüme büroları tercüme ankara tercüme simultane tercüme yapı denetim firması fotokopi makinası kiralama fotokopi makinası satışı fotokopi makinası tamiri Kanada Dil Okulları